helaian demi helaian

Monday, 18 April 2011

kehidupanku dulu sampai sekarang...

    Kelahiran aku bertarikh  25.1.93 pada jam 12 36 pagi.. kali pertama aku melihat dunia. Aku merengek kegembiraan~(tuhan sahaja yang tahu)~, alhamdullilah akhirnya aku bebas melihat dunia indah ciptaan tuhan.. 


Wanye Rooney
   Selama 9bulan aku "lepak" didalam kantung dengan keadaan yang tuhan sahaja yang tahu.  Hanya sepakan manja ala-ala Wanye Rooney sahaja hiburan aku pada ketika itu bagi menghilangkan kebosanan.  mungkin aku memang di takdirkan untuk menjadi pemain bola sepak kot.. hahaha..

  Tatkala aku melihat wajah seri ibuku aku mulai diam untuk beberapa saat. Ibuku tersenyum dan berkata hai anakku. Terasa hatiku ingin senyum tetapi apa pula orang kata, pelik budak ini.. Untuk menunjukkan "kenormalan" aku kembali menangis. Lama kelamaan aku terdiam dan tertidur......zzzzz.....  bersambung..

No comments:

Post a Comment